|
Recepce (Hotline) | 6.30–19.00 |
Obchodní oddělení | 7.30–19.30 |
Produktoví manažeři | 9.00–17.00 |
Reklamační oddělení | 7.00–16.00 |
Osobní odběry Praha | 8.00–17.00 |
V létě do 16.00, pátek do 15.00. | |
Osobní odběry Slušovice | 7.00–19.00 |
SWS a. s.
reklamace - budova T
Dostihová 1, 763 15 Slušovice
Zajišťujeme záruční servis všeho zboží, se kterým obchodujeme či jsme v minulosti obchodovali. Výjimku tvoří zboží značek, které disponují vlastními servisními středisky například Acer, Lexmark apod. Reklamaci takového zboží prosím uplatněte přímo v autorizovaném servisu značky.
Reklamace zboží řešíme nejčastěji výměnou za zboží stejných parametrů nebo opravou. Když to není možné, vystavujeme dobropis ve výši aktuální nákupní ceny. Reklamace se snažíme vyřešit v nejkratším možném termínu.
Pro správný průběh reklamace je nutné vygenerovat reklamační číslo tzv. RMA. Zboží bez reklamačního čísla jsme vám oprávněni vrátit zpět na vaše náklady. RMA získáte kliknutím na vhodný odkaz níže:
Reklamační číslo RMA umožňuje také sledovat průběh reklamace. |
Pro rychlé vyřízení reklamace budeme od vás potřebovat:
1 Výjimku tvoří grafické karty a základní desky, u kterých je nutné zboží
zaslat bez příslušenství. Na tuto výjimku budete upozorněni při generování
reklamačního čísla RMA.
2 DOA reklamace (vadné po dodání) se řeší výměnou
vadného zboží za nové ihned po přijetí zboží výrobcem. Podmínkou je uplatnění
reklamace ihned po dodání, nebo v časovém intervalu, který určil výrobce. DOA
reklamaci můžete využít pouze u některých značek.
Pokud při přebírání zásilky zjistíte, že je krabice poškozená, máte právo zboží nepřevzít, čímž se zásilka vrátí zpět k nám. Převzetí doporučujeme, pokud se jedná o větší zásilku a poškozena byla pouze část zboží. V tomto případě požadujte od řidiče vystavení zápisu o škodě a za poškozené zboží vám vystavíme dobropis.
Jestliže poškození zjistíte až po odjezdu řidiče (obal nebyl viditelně poškozen), sepište prosím do 2 pracovních dnů zápis o škodě na stránkách dopravce. Poškozené zboží je nutné fotograficky zdokumentovat, a to včetně krabice a vycpávkového materiálu. Foto prosím přiložte na web dopravce.
Velmi obezřetně si prosím počínejte, pokud po otevření zjistíte, že něco chybí, i když krabice nejevila známky poškození. Bezprostředně po rozbalení vyfoťte poškozený produkt, krabici a zvláště pak její vnitřek. Dále zjistěte přesnou hmotnost (včetně vycpávkových materiálů). Jen tak je možné posoudit, zda bylo se zásilkou dodatečně manipulováno, nebo zda zde chybějící zboží skutečně bylo.