577 640 555
sws@sws.cz
 
 
Skladem
Rozšířené hledání
Reklamace
Reklamace, vrácení zboží
 
Adresa pro zaslání zboží k reklamaci

SWS a. s.
reklamace - budova T
Dostihová 1, 763 15 Slušovice

Ke stažení

Zajišťujeme záruční servis všeho zboží, se kterým obchodujeme či jsme v minulosti obchodovali. Výjimku tvoří zboží značek, které disponují vlastními servisními středisky například Acer, Lexmark apod. Reklamaci takového zboží prosím uplatněte přímo v autorizovaném servisu značky.

Reklamace zboží řešíme nejčastěji výměnou za zboží stejných parametrů nebo opravou. Když to není možné, vystavujeme dobropis ve výši aktuální nákupní ceny. Reklamace se snažíme vyřešit v nejkratším možném termínu.

Vytvoření reklamačního čísla RMA

Pro správný průběh reklamace je nutné vygenerovat reklamační číslo tzv. RMA. Zboží bez reklamačního čísla jsme vám oprávněni vrátit zpět na vaše náklady. RMA získáte kliknutím na vhodný odkaz níže:

  1. Reklamace vadného zboží
    U zakoupeného zboží se objevila v rámci záruční doby vada, chyba či nedostatek.
  2. Reklamace chybně zaslaného zboží
    Byl vám dodán jiný počet kusů, jiný druh, případně dodací list neodpovídá dodanému zboží.
  3. Reklamace zboží, které se poškodilo při přepravě
    Při převzetí zboží od dopravce nebo bezprostředně po něm jste zjistili mechanické či jiné poškození zboží. Více Poškození zboží dopravcem.
  4. Vrácení zboží po dohodě
    Potřebujete-li zboží vrátit z jiného důvodu než je vada či poškození, můžete tak učinit pouze se souhlasem odpovědného produktového manažera. Zboží nám poté prosím zašlete nebo dovezte v původním balení s neporušeným obalem.
  5. Neopravitelné zboží
    Potřebujete-li vrátit zboží v záruce, které bylo servisem vráceno s protokolem jako neopravitelné.
  6. Vrácení zápůjčky
Reklamační číslo RMA umožňuje také sledovat průběh reklamace.

Doklady pro reklamaci

Pro rychlé vyřízení reklamace budeme od vás potřebovat:

  • zboží (pokud možno v originálním obalu) zabezpečené proti poškození při přepravě včetně manuálů, instalačních médií, veškerého příslušenství, které bylo obsahem původního balení1;
  • záruční list, byl-li vystaven;
  • reklamační číslo RMA, kterým označte prosím balík s reklamovaným zbožím;
  • kopii daňového dokladu (faktura) a dodací list, který je současně i záručním listem;
  • kopii zápisu o škodě, pokud k poškození došlo při přepravě;
  • kopii dokladu o koupi od koncového zákazníka, pokud se jedná o DOA reklamaci2.

1 Výjimku tvoří grafické karty a základní desky, u kterých je nutné zboží zaslat bez příslušenství. Na tuto výjimku budete upozorněni při generování reklamačního čísla RMA.
2 DOA reklamace (vadné po dodání) se řeší výměnou vadného zboží za nové ihned po přijetí zboží výrobcem. Podmínkou je uplatnění reklamace ihned po dodání, nebo v časovém intervalu, který určil výrobce. DOA reklamaci můžete využít pouze u některých značek.

Poškození zboží dopravcem

Pokud při přebírání zásilky zjistíte, že je krabice poškozená, máte právo zboží nepřevzít, čímž se zásilka vrátí zpět k nám. Převzetí doporučujeme, pokud se jedná o větší zásilku a poškozena byla pouze část zboží. V tomto případě požadujte od řidiče vystavení zápisu o škodě a za poškozené zboží vám vystavíme dobropis.

Jestliže poškození zjistíte až po odjezdu řidiče (obal nebyl viditelně poškozen), sepište prosím do 2 pracovních dnů zápis o škodě na stránkách dopravce. Poškozené zboží je nutné fotograficky zdokumentovat, a to včetně krabice a vycpávkového materiálu. Foto prosím přiložte na web dopravce.

Velmi obezřetně si prosím počínejte, pokud po otevření zjistíte, že něco chybí, i když krabice nejevila známky poškození. Bezprostředně po rozbalení vyfoťte poškozený produkt, krabici a zvláště pak její vnitřek. Dále zjistěte přesnou hmotnost (včetně vycpávkových materiálů). Jen tak je možné posoudit, zda bylo se zásilkou dodatečně manipulováno, nebo zda zde chybějící zboží skutečně bylo.

SWS a.s. je předním velkoobchodním distributorem informačních technologií. Svým obchodním partnerům poskytuje široké portfolio výpočetní a kancelářské techniky.