577 640 555
sws@sws.cz
 
 
Skladem
Rozšířené hledání
Spolupráce
Obchodování s SWS
 

Záruční doba a reklamace

Záruční doba vychází z podmínek poskytovaných výrobcem nebo dodavatelem a liší se dle druhu zboží. U většiny zboží plyne ode dne, kdy ho zakoupíte od SWS. Výjimku tvoří zboží, u kterého záruční servis organizuje sám výrobce. Záruka takového zboží obvykle plyne až od data prodeje koncovému uživateli. U některého zboží můžete navýšit délku záruky zakoupením prodloužení doby záruky.

Průběh reklamace

Reklamace zboží v záruce řešíme výměnou za zboží stejných parametrů nebo opravou. Když oprava nebo výměna není možná, vystavujeme dobropis ve výši aktuální nákupní ceny. Reklamace se snažíme vyřešit v nejkratším možném termínu a vztahuje se pouze na zboží v záruce.

Doklady pro reklamaci

Pro bezproblémové vyřízení od vás budeme potřebovat tyto doklady:

  • kopii daňového dokladu a dodací list
  • reklamační číslo RMA, které vygenerujete po přihlášení v sekci Reklamace
  • zboží pokud možno v originálním obalu případně zabezpečené proti poškození (včetně manuálů, instalačních médií a záručního listu, byl-li vystaven)

Adresa pro zaslání vadného zboží

SWS a. s.
reklamace - budova T
Dostihová 1
763 15 Slušovice

Více o obchodování s SWS >>
SWS a.s. je předním velkoobchodním distributorem informačních technologií. Svým obchodním partnerům poskytuje široké portfolio výpočetní a kancelářské techniky.